Projekta "Raidījumu cikls DABNĪCA" kopsavilkums
15.07.2024AS “Radio SWH” laika posmā no 2023.gada 1.novembra līdz 2024.gada 31.maijam īstenoja Latvijas vides aizsardzības fonda finansētu projektu “Dabnīca” (Reģ.Nr.1-08/107/2023). Projekts īstenots atbilstoši tā mērķiem, sasniegta noteiktā mērķauditorija.
Īstenotas plānotās aktivitātes:
-
AS “Radio SWH” 7 mēnešu garumā ceturtdienās, plkst. 15.10, laika periodā no 2023.gada 1.novembra līdz 2024.gada 30.jūnijam veidoja un atskaņoja 30 raidījuma cikla “Dabnīca” epizodes.
-
Raidījumu “Dabnīca” AS “RADIO SWH” atskaņoja vienlaikus divās radio stacijās – Radio SWH un SWH ROCK, kas abas ir nacionālas apraides radio stacijas ar pārklājumu visā Latvijas teritorijā. Kopā pa abām radio stacijām raidījums izskanēja ēterā 60 reizes.
-
Katram raidījumam “Dabnīca” tika veidots pašreklāmas džingls, kas katru nedēļu, katrā no radio stacijām izskanēja 6 reizes. Kopā izskanot 12 reizes nedēļā, projekta ietvaros kopā 360 reizes.
-
Raidījumiem tika veidotas video un audio versijas. Audio versijas ievietotas un klausāmas Radio SWH arhīvā. Savukārt YouTube platformā tika ievietotas raidījuma video versijas”
-
Radio SWH arhīvs - https://play.radioswh.lv/?page=swh_archive
-
YouTube - https://www.youtube.com/playlist?list=PL1-S3ihvChTH7QhZtHWRPwsb3PfEPLJ_2
-
-
Reizi nedēļā kādā no AS “RADIO SWH” sociālo tīklu kanāliem tika ievietota raidījuma pašreklāma un/vai anonss. Piemēri:
-
Papildu – atsevišķi “Dabnīcas” raidījumi tika pārveidoti rakstu formātā un ievietoti AS “RADIO SWH” satura portālā, palielinot sasniegto auditoriju un piedāvājot saturu visos trīs iespējamos formātos (video, audio, teksts):
-
Tika sagatavots un Fondā iesniegts projekta kopsavilkums.
Sasniegta mērķauditorijā laika posmā no 2023.gada 1.novembra līdz 2024.gada 31.maijam:
-
Projekta laikā radioswh.lv satura portāla apmeklējums pieauga no 250 000 apmeklējuma reizēm mēnesī līdz 300 000 apmeklējumiem mēnesī pēc Google Analytics datiem.
-
Unikālo audio satura patērētāju skaits palielinājās no 95 162 līdz 95 500 pēc Radio SWH IT nodaļas datiem.
-
Sociālo tīklu kopējais sekotāju skaits pieauga no 88 400 līdz 90 000 sekotāju un tīkotāju (pēc katra sociālā medija datiem):
-
Radio SWH Twitter sekotāju skaits izmainījās no 20 200 uz 20 187;
-
Radio SWH Facebook tīkotāju un sekotāju skaits no 36 255 uz 37 100;
-
Radio SWH Instagram sekotāju skaits no 6 762 uz 7 171;
-
Radio SWH Tiktok sekotāju skaits nu 3 450 uz 8 023;
-
Radio SWH YouTube sekotāju skaits no 3 450 uz 4 130;
-
Radio SWH ROCK Twitter sekotāju skaits no 1 229 uz 1 216;
-
Radio SWH Facebook sekotāju un tīkotāju skaits no 13 900 uz 13 950.
-
-
Projekta laikā Radio SWH un SWH ROCK auditorija palielinājās no 529 400 klausītāju līdz 545 000, atbilstoši KANTAR TNS datiem, sasniedzot vēl lielāku auditoriju, nekā sākotnēji plānots.
-
Digitālo platformu (Spotify, Podbean) auditorija pieauga no 2 282 līdz 2 300 unikālajiem klausītājiem mēnesī.
Viss izveidotie materiāli (raksti, audio ieraksti, video ieraksti, sociālo mediju ziņas) ir publicēti un arhivēti Radio SWH digitālajos kanālos un krātuvēs, un pieejami – lasāmi, klausāmi, skatāmi – ikvienam interesantam bez maksas.