Projekta "Raidījumu cikls DABNĪCA" kopsavilkums

15.07.2024
Gads: 2023
Vadlīnija: Vides izglītība un audzināšana Atbildīgs dzīvesveids

AS “Radio SWH” laika posmā no 2023.gada 1.novembra līdz 2024.gada 31.maijam īstenoja Latvijas vides aizsardzības fonda finansētu projektu “Dabnīca” (Reģ.Nr.1-08/107/2023). Projekts īstenots atbilstoši tā mērķiem, sasniegta noteiktā mērķauditorija.

Īstenotas plānotās aktivitātes:

  1. AS “Radio SWH” 7 mēnešu garumā ceturtdienās, plkst. 15.10, laika periodā no 2023.gada 1.novembra līdz 2024.gada 30.jūnijam veidoja un atskaņoja 30 raidījuma cikla “Dabnīca” epizodes.

  2. Raidījumu “Dabnīca” AS “RADIO SWH” atskaņoja vienlaikus divās radio stacijās – Radio SWH un SWH ROCK, kas abas ir nacionālas apraides radio stacijas ar pārklājumu visā Latvijas teritorijā. Kopā pa abām radio stacijām raidījums izskanēja ēterā 60 reizes.

  3. Katram raidījumam “Dabnīca” tika veidots pašreklāmas džingls, kas katru nedēļu, katrā no radio stacijām izskanēja 6 reizes. Kopā izskanot 12 reizes nedēļā, projekta ietvaros kopā 360 reizes.

  4. Raidījumiem tika veidotas video un audio versijas. Audio versijas ievietotas un klausāmas Radio SWH arhīvā. Savukārt YouTube platformā tika ievietotas raidījuma video versijas”

  5. Reizi nedēļā kādā no AS “RADIO SWH” sociālo tīklu kanāliem tika ievietota raidījuma pašreklāma un/vai anonss. Piemēri:

  6. Papildu – atsevišķi “Dabnīcas” raidījumi tika pārveidoti rakstu formātā un ievietoti AS “RADIO SWH” satura portālā, palielinot sasniegto auditoriju un piedāvājot saturu visos trīs iespējamos formātos (video, audio, teksts):

  7. Tika sagatavots un Fondā iesniegts projekta kopsavilkums.

Sasniegta mērķauditorijā laika posmā no 2023.gada 1.novembra līdz 2024.gada 31.maijam:

  1. Projekta laikā radioswh.lv satura portāla apmeklējums pieauga no 250 000 apmeklējuma reizēm mēnesī līdz 300 000 apmeklējumiem mēnesī pēc Google Analytics datiem.

  2. Unikālo audio satura patērētāju skaits palielinājās no 95 162 līdz 95 500 pēc Radio SWH IT nodaļas datiem.

  3. Sociālo tīklu kopējais sekotāju skaits pieauga no 88 400 līdz 90 000 sekotāju un tīkotāju (pēc katra sociālā medija datiem):

    • Radio SWH Twitter sekotāju skaits izmainījās no 20 200 uz 20 187;

    • Radio SWH Facebook tīkotāju un sekotāju skaits no 36 255 uz 37 100;

    • Radio SWH Instagram sekotāju skaits no 6 762 uz 7 171;

    • Radio SWH Tiktok sekotāju skaits nu 3 450 uz 8 023;

    • Radio SWH YouTube sekotāju skaits no 3 450 uz 4 130;

    • Radio SWH ROCK Twitter sekotāju skaits no 1 229 uz 1 216;

    • Radio SWH Facebook sekotāju un tīkotāju skaits no 13 900 uz 13 950.

  4. Projekta laikā Radio SWH un SWH ROCK auditorija palielinājās no 529 400 klausītāju līdz 545 000, atbilstoši KANTAR TNS datiem, sasniedzot vēl lielāku auditoriju, nekā sākotnēji plānots.

  5. Digitālo platformu (Spotify, Podbean) auditorija pieauga no 2 282 līdz 2 300 unikālajiem klausītājiem mēnesī.

Viss izveidotie materiāli (raksti, audio ieraksti, video ieraksti, sociālo mediju ziņas) ir publicēti un arhivēti Radio SWH digitālajos kanālos un krātuvēs, un pieejami – lasāmi, klausāmi, skatāmi – ikvienam interesantam bez maksas.

Mēs izmantojam sīkdatnes. Lietojot mūsu mājas lapu, jūs piekrītat izmatot mūsu sīkdatnes.