VVD sūdzību pieteikumu pārvaldības sistēmas izveide
Reģ Nr. 1-08/88/2019
Projekta mērķis
Izveidot Valsts vides dienestā (VVD) centralizētu sūdzību, piesārņojuma pieteikumu un avāriju informācijas saņemšanas sākotnējās apstrādes un risināšanas pārvaldības sistēmu (sūdzību pieteikumu pārvaldības sistēmu).
Projekta uzdevumi
Nodrošināt VVD veiktspējas stiprināšanu un kontroles funkcijas izpildes kvalitātes paaugstināšanu, lai ieviešot centralizētu sūdzību pieteikumu pārvaldības sistēmu VVD efektīvi un operatīvi veiktu normatīvajos aktos noteiktās darbības sūdzību pārvaldībai un avāriju seku novēršanai. Vienlaikus nodrošinot kvalitatīvas atgirezeniskās saites sniegšanu sūdzības pieteicējam, ja pieteicējs to vēlas saņemt (uzlabojot komunikāciju ar sabiedrību). Lai sasniegtu projektā noteikto mērķi un uzdevumu, tiks veiktas šādas darbības: • iepirkta pieteikumu pārvaldības sistēmas programmatūra vai tās izstrāde; • iepirktas un īstenotas konsultācijas pieteikumu pārvaldības sistēmas ieviešanai, t.sk., konfigurēšanai, sasaistei, izmaiņu pieprasījumiem, lietotāju apmācībai; • nodrošināti publicitātes pasākumi – VVD mājas lapā uzsākot projektu un to noslēdzot tiks atspoguļota informācija par projekta aktivitāšu uzsākšanu, norisi, ieguvumiem u.c. aktuālu informāciju
Projekta rezultāti
Sūdzību pieteikumu pārvaldības sistēmas programmatūras iegāde/izstrāde, konsultācijas, apmācības un citi ar ieviešanu saistītie pasākumi
Vadlīnija | Multisektoriālie projekti |
Realizācijas laiks | 30.10.2019 |
Īstenotājs | Valsts vides dienests Rīga, Rūpniecības iela 23, LV-1045 |
Projekta kopējās izmaksas | 35 000.00 € |
Pieprasītais finansējums no Vides aizsardzības fonda | 35 000.00 € |
Piešķirtais finansējums no Vides aizsardzības fonda | 35 000.00 € |
Lēmums | Piešķirt |