Gribu dzīvot efektīvi!

Reģ Nr. 1-08/82/2022

Projekta mērķis

Īstermiņa: iedzīvotāju izpratnes veidošana par ēku siltināšanu un alternatīvo enerģijas iespēju izmantošanu, ieguvumiem un izmaksu efektivizēšanu, kā arī valsts un ES finansējuma piesaistīšanas iespējām Ilgtermiņa: daudzdzīvokļu ēku siltināšanas un atjaunojamo energoresursu izmantošanas pieaugums.

Projekta uzdevumi

A1 ceļojošie digitālie stendi - Informācijas sagatavošana un interesantā veidā piedāvāšana iedzīvotājiem, izmantojot digitālos stendus, kas katrā no valspilsētām atradīsies vismaz divas nedēļas, lai pēc tam tiktu pārvietoti uz nākamajām pilsētām. A2 sadarbība ar tvnet.lv - Diskusijas organizēšana sadarbībā ar tvnet.lv, aicinot tajā piedalīties atzītus nozares ekspertus. Satura bloka un reklāmas baneru izveidošana, publicējot noderīgu informāciju par daudzdzīvokļu ēku siltināšanu un alternatīvajiem enerģijas veidiem. A3 sabiedriskās attiecības - Plaša sabiedrisko attiecību kampaņa par daudzdzīvokļu ēku siltināšanu un alternatīvajiem enerģijas veidiem, lai tādējādi plašai sabiedrībai skaidrotu ieguvumus un iespējas. A4 sociālo tīklu aktivitātes - Noderīga informācija, ekspertu ieteikumi un inforgrafikas, lai skaidrotu daudzdzīvokļu ēku siltināšanas nozīmi un ieguvumus, kā arī informētu par alternatīvajiem enerģijas avotiem. Plānots skaidrot arī finansēšanas avotus un pieejamos atbalsta mehānismus. A5 omnibusa aptauja - Omnibusa aptaujas mērķis ir noskaidrot sabiedrības viedokli par daudzdzīvokļu namu siltināšanu, kā arī alternatīvajiem enerģijas veidiem, lai tādējādi precīzi izstrādātu kampaņas vēstījumus un koncentrētu saturu uz tām tēmām, kas iedzīvotājiem šķiet visaktuālākās.

Projekta rezultāti

A1 ceļojošie digitālie stendi - Vismaz 400 personas, kuras iepazīstas ar digitālajos stendos izvietoto informāciju. A2 sadarbība ar tvnet.lv - 100 tūkstošus inscreen ekspozīcijas tiešraides diskusijai, viena miljona inscreen ekspozīcijas saturu blokam. A3 sabiedriskās attiecības - četras preses relīzes, divas intervijas, četri viedokļu raksti, divi apkopojošie raksti, divi raidījumi vai sižeti. Plānots sasniegt vismaz 8000 personas netiešās auditorijas A4 sociālo tīklu aktivitātes - Četru mēnešu garumā kopumā paredzēts sagatavot vismaz 32 dažādus ierakstus, no kuriem vismaz desmit paredzēts izvietot arī papildu reklāmu, lai sasniegtu iespējami lielu mērķauditoriju. A5 omnibusa aptauja - Aptaujā Latvijas iedzīvotāji no pilsētām un reģioniem, vecumā no 18 līdz 74 gadiem. Kopumā tiek aptaujāti vairāk nekā 1000 cilvēku.

Vadlīnija Atbildīgs dzīvesveids; Vides izglītība un audzināšana
Realizācijas laiks 31.05.2023
Īstenotājs Taureņa efekts
Rīga, Citadeles iela 1A, LV-1010
Projekta kopējās izmaksas 54 815.00 €
Pieprasītais finansējums no Vides aizsardzības fonda 49 333.50 €
Piešķirtais finansējums no Vides aizsardzības fonda 44 400.00 €
Lēmums Piešķirt
Mēs izmantojam sīkdatnes. Lietojot mūsu mājas lapu, jūs piekrītat izmatot mūsu sīkdatnes.