Domā ilgtspējīgi! Laukiem būt.
Reģ Nr. 1-08/78/2022
Projekta mērķis
Īstermiņa: Izglītot lauksaimniecības nozarē strādājošos un sabiedrību kopumā par ilgtspējīgām lauksaimniecības metodēm un inovatīvām tehnoloģijām lauksaimniecībā, kas vērstas uz vides un bioloģiskās daudzveidības saglabāšanu. Ilgtermiņa: Saglabāt Latvijas vidi kā dabas kapitālu un sekmēt videi draudzīgu dzīvesveidu, veidojot izpratni par Eiropas Zaļā kursa nepieciešamību.
Projekta uzdevumi
A1 izglītojošu rakstu un infografika sagatavošana - 6 izglītojoši raksti, tostarp infografikas A2 Izglītojošu video sagatavošana - 2 izglītojošu video sagatavošana. 1.video – par ilgtspējīgu un videi draudzīgu metožu pielietošanu augsnes apstrādē; 2.video - par inovatīvu tehnoloģiju pielietošanu ilgtspējīgā un video draudzīga saimniekošanā, saglabājot vidi kā dabas kapitālu. A3 Interaktīva video sagatavošana, kurā skatītājs līdzdarbojas, klikšķinot uz izvēlnēm ekrānā un tādejādi nosakot tālāko video scenārija attīstību – ilgtspējīgu videi draudzīgu, vai arī parādot potenciālo kaitējumu videi - 1 interaktīva video sagatavošana. Pēc būtības tās ir kā vairākas filmas ar dažādiem scenārijiem. Proti, skatītāji spiežot uz izvēlni ekrānā, balsojot par sev vēlamo risinājumu, skatīsies video, kas parādīs pie kā noved skatītāja izdarītā izvēlē nākotnē. Cik draudzīga tā būs dabai un vai tā būs vērsta un vides kā dabas kapitāla saglabāšanu. A4 Influenceru iesaiste - Tiks piesaistīti divi influenceri kampaņas satura popularizēšanai sociālajos tīklos. Viens no influenceriem tiks izmantots interaktīvā video filmēšanā, uzrunājot sabiedrību. A5 FB un IG ierakstu izveide un reklamēšana - Tiks sagatavoti 20 sociālo tīklu ieraksti (10 ieraksti FB un 10 ieraksti IG). Ieraksti tiks reklamēti sociālajos tīklos. A6 Informatīvā rubrika vienā no vadošajiem nacionāla līmeņa portāliem (Delfi vai TVnet) - Vizuāli atraktīva un uzmanību piesaistoša rubrika kādā no vadošajiem nacionālajiem portāliem (delfi.lv vai TVnet.lv jeb citā, atbilstoši Gemius datiem). Rubrikas ilgums – 4 nedēļas. A7 Informatīvās rubrikas vadošajos reģionālajos portālos Zemgalē, Kurzemē, Vidzemē un Latgalē - Četros reģionālajos medijos tiks izvieto izglītojoši informējošie raksti, skaidrojošie video un interaktīvais video. Periods 4 nedēļas. A8 Sociālo mediju kampaņa - Tiks sagatavots saturs un dizains 20 ierakstiem sociālajos tīklos (10 ieraksti FB un 10 ierakti IG).
Projekta rezultāti
A1 izglītojošu rakstu un infografika sagatavošana - 6 izglītojoši raksti, tostarp infografikas A2 Izglītojošu video sagatavošana - 2 izglītojošu video sagatavošana. 1.video – par ilgtspējīgu un videi draudzīgu metožu pielietošanu augsnes apstrādē; 2.video - par inovatīvu tehnoloģiju pielietošanu ilgtspējīgā un video draudzīga saimniekošanā, saglabājot vidi kā dabas kapitālu. A3 Interaktīva video sagatavošana, kurā skatītājs līdzdarbojas, klikšķinot uz izvēlnēm ekrānā un tādejādi nosakot tālāko video scenārija attīstību – ilgtspējīgu videi draudzīgu, vai arī parādot potenciālo kaitējumu videi - 1 interaktīva video sagatavošana. Pēc būtības tās ir kā vairākas filmas ar dažādiem scenārijiem. Proti, skatītāji spiežot uz izvēlni ekrānā, balsojot par sev vēlamo risinājumu, skatīsies video, kas parādīs pie kā noved skatītāja izdarītā izvēlē nākotnē. Cik draudzīga tā būs dabai un vai tā būs vērsta un vides kā dabas kapitāla saglabāšanu. A4 Influenceru iesaiste - Tiks piesaistīti divi influenceri kampaņas satura popularizēšanai sociālajos tīklos. Viens no influenceriem tiks izmantots interaktīvā video filmēšanā, uzrunājot sabiedrību. A5 FB un IG ierakstu izveide un reklamēšana - Tiks sagatavoti 20 sociālo tīklu ieraksti (10 ieraksti FB un 10 ieraksti IG). Ieraksti tiks reklamēti sociālajos tīklos. A6 Informatīvā rubrika vienā no vadošajiem nacionāla līmeņa portāliem (Delfi vai TVnet) - Vizuāli atraktīva un uzmanību piesaistoša rubrika kādā no vadošajiem nacionālajiem portāliem (delfi.lv vai TVnet.lv jeb citā, atbilstoši Gemius datiem). Rubrikas ilgums – 4 nedēļas. A7 Informatīvās rubrikas vadošajos reģionālajos portālos Zemgalē, Kurzemē, Vidzemē un Latgalē - Četros reģionālajos medijos tiks izvieto izglītojoši informējošie raksti, skaidrojošie video un interaktīvais video. Periods 4 nedēļas. A8 Sociālo mediju kampaņa - Tiks sagatavots saturs un dizains 20 ierakstiem sociālajos tīklos (10 ieraksti FB un 10 ierakti IG).
Vadlīnija | Atbildīgs dzīvesveids; Vides izglītība un audzināšana |
Realizācijas laiks | 17.04.2023 |
Īstenotājs | Apvienība par ilgtspējīgu lauksaimniecību un lauku vidi , , |
Projekta kopējās izmaksas | 55 199.20 € |
Pieprasītais finansējums no Vides aizsardzības fonda | 49 679.28 € |
Lēmums | Noraidīt |