Mazāk ir vairāk
Reģ Nr. 1-08/286/2017
Projekta mērķis
Vērst sabiedrības uzmanību uz atkritumu apsaimniekošanas problēmu kā tādu, aicināt samazināt atkritumu daudzumu un veikt šķirošanu.
Projekta uzdevumi
Samazināt atkritumu daudzumu gan industriālajos atkritumu veidošanās avotos, t.i., uzņēmumos un ražotnēs, gan produktu patēriņa vietās, t.i., galvenokārt mājsaimniecībās.
Projekta rezultāti
1. Tiks izveidotas divas vides reklāmas, kas tiks eksponētas 106 vietās uz 1 nedēļu Rīgā un lielākjās Latvijas pilsētās (Kurzeme, Vidzeme, Zemgale, Latgale). Kampaņas plakāti ar kampaņas vizuāli sabiedriskajās vietās Rīgā un reģionos, vlīdz 50 gab. Plānotais sasniegtās auditorijas lielums – 500000 2. Tiks izveidoti 2 reklāmas videoklipi, un tie tiks pārraidīti TV ēterā, diģitālajos medojos (youtube.com) un soc.tīklu lapās (Facebook, draugiem.lv, instagram.com); plānotais sasniegtās auditorijas lielums – 250 000 skatītāju. 3. Tiks izveidota sociālo tīklu lapa “Mazāk ir vairāk”. Ņemot vērā visas plānotās aktivitātes (aptaujas, preses relīžu, plakātu un pamācošo video publicēšana), ar lapas palīdzību plānotais sasniegtās auditorijas lielums ir 5 000. Lapa būs pieejama interesentiem arī pēc projekta kampaņas beigām – no 15.09.2017. līdz 01.12.2017. 4. Tiks izveidotas 2 radio reklāma un izvietotas SuperFM grupas radiostacijās, kā arī regionālajās radiostacijā, plānotais sasniegtās auditorijas lielums – 190000 5. Tiks izveidoti 3 izglītojošie video, un tie tiks izvietoti interneta platformā; plānotais sasniegtās auditorijas lielums – 5000 skatītāju. Pēc kampaņas beigām izglītojošie video būs brīvi pieejami interneta platformā, kur tie tika publicēti. 6. Tiks izveidoti 4 televīzijas raidījumi, un tie tiks pārraidīti tv ēterā un internetā; plānotais sasniegtās auditorijas lielums – 150 000 skatītāju. Pēc kampaņas beigām televīzijas raidījumi būs brīvi pieejami interneta platformā, kur tie tika publicēti. 7. Tiks noorganizētas .4 meistarklases Latvijas restorānos, kas tiks nofilmētas un publicētas. Ar to palīdzību plānots uzrunāt vismaz 5000 cilvēku diģitālajos medijos un soc.tīklos. 8. Tiks noorganizēta Eko restorānu nedēļa, ar kuras pasākumiem plānots uzrunāt .vismaz 15000 lielu sabiedrības daļu. 9. Tiks izveidots īsfilmu festivāls, ar kuru plānots sasniegt 10 000 lielu auditoriju. 10. Rīgā un Latvijas reģionos tiks noorganizētas 5 zibakcijas, ar kuru palīdzību plānots uzrunāt 10 000 lielu auditoriju. 11. Tiks izveidotas 5 preses relīzes, un tiks izvietotas internetā un drukātajā presē; plānotais sasniegtās auditorijas lielums – 250 000. Pēc kampaņas beigām preses relīzes būs brīvi pieejamas interneta platformā, kur tās tika publicētas. 12. Tiks izveidoti 4 video sižeti izvietošanai TV informatīvajos raidījumos un internetā, plānotais sasniegtās auditorijas lielums ir 250 000. Pēc kampaņas beigām video sižeti būs brīvi pieejamas interneta platformā raidījumu ietvaros (arhīvā), kuros tie tika publicēti.
Vadlīnija | Atbildīgs dzīvesveids; Vides izglītība un audzināšana |
Realizācijas laiks | 28.02.2018 |
Īstenotājs | Eizenšteins un dēli Rīga, Elijas iela 17-3, LV-1050 |
Projekta kopējās izmaksas | 107 199.82 € |
Pieprasītais finansējums no Vides aizsardzības fonda | 96 999.82 € |
Piešķirtais finansējums no Vides aizsardzības fonda | 97 000.00 € |
Lēmums | Piešķirt |