BIOtops
Reģ Nr. 1-08/285/2017
Projekta mērķis
Veidot informatīvi izglītojošu kampaņu, kas skaidrotu Latvijas dabas vērtību dažādību kā arī biotopu būtību, atspoguļojot paveikto dabas ekosistēmu aizsardzības jomā un pamatojot šādu pasākumu nepieciešamību nākotnē.
Projekta uzdevumi
Skaidrot biotopu būtību, kliedēt mītus un veicināt pozitīvu dabas aizsardzības pasākumu uztveri sabiedrībā.
Projekta rezultāti
1. Tiks izveidota aplikācija BIOtops. Plānotais aplikācijas lejupielāžu skaits - 1 000; aplikācijas galerija tiks papildināta ar lietotāju uzņemtām fotogrāfijām no apmeklētajām dabas vērtību vietām. Aplikācija būs pieejama interesentiem arī pēc projekta kampaņas beigām tik ilgi, cik LVAFA būs nepieciešams un cik liels papildus ieguldījums būs pieejams projekta uzturēšanai pēc kampaņas. Tiks apkopotas vispopulārākās apmeklējuma vietas, kas arī pēc kampaņas beigām būs publiski pieejamas. 2. Tiks izveidoti 5 televīzijas raidījumi, un tie tiks pārraidīti tv ēterā un internetā; plānotais sasniegtās auditorijas lielums – 200 000 skatītāju. Pēc kampaņas beigām televīzijas raidījumi būs brīvi pieejami interneta platformā, kur tie tika publicēti. 3. Tiks izveidoti 2 reklāmas videoklipi, un tie tiks pārraidīti tv ēterā un internetā; plānotais sasniegtās auditorijas lielums – 300 000 skatītāju. 4. Tiks izveidots vides reklāmas vizuālis, kas tiks eksponēts Rīgā un reģionos (Kurzemē, Vidzemē, Zemgalē, Latgalē) 108 vietās uz 2 nedēļām. Plānotais sasniegtās auditorijas lielums – 530000 5. Tiks izveidota radio reklāma un izvietota Super Fm grupas un reģionālajās radiostacijās, plānotais sasniegtās auditorijas lielums – 190000. 6. Tiks izveidots reklāmas baneris, un tas tiks izvietots populārajās interneta lapās, plānotais sasniegtās auditorijas lielums – .250000 7. Tiks izveidoti 3 informatīvi raksti, un tie tiks izvietoti internetā un drukātajā presē …., plānotais sasniegtās auditorijas lielums – 250 000. Pēc kampaņas beigām informatīvie raksti būs brīvi pieejami interneta platformā, kur tie tika publicēti. 8. Tiks izveidotas 3 preses relīzes, un tiks izvietotas internetā un drukātajā presē; plānotais sasniegtās auditorijas lielums – 250 000. Pēc kampaņas beigām preses relīzes būs brīvi pieejamas interneta platformā, kur tās tika publicētas. 9. Tiks izveidoti un nodrukāti informatīvi bukleti izplatīšanai Tūrisma informācijas centros, drukas tirāža 24500 gab. 10. Tiks izveidota preses konference ar lielāko mediju piedalīšanos, kuru atspoguļojot televīzijā, internetā un presē plānotais sasniegtās auditorijas lielums ir 250 000. 11. Iedzīvotāju interneta aptauja par biotopiem, kā arī par to, vai ir ievērotas informatīvās kampaņas aktivitātes, plānotais respondentu apjoms – 900 respondenti.
Vadlīnija | Atbildīgs dzīvesveids; Vides izglītība un audzināšana |
Realizācijas laiks | 30.09.2018 |
Īstenotājs | Platforma filma Rīga, Elijas iela 17, LV-1050 |
Projekta kopējās izmaksas | 117 799.99 € |
Pieprasītais finansējums no Vides aizsardzības fonda | 104 999.99 € |
Piešķirtais finansējums no Vides aizsardzības fonda | 105 000.00 € |
Lēmums | Piešķirt |