• Sākums >
  • Kampaņa sociālajos medijos „Izvēlies zaļi!”

Kampaņa sociālajos medijos „Izvēlies zaļi!”

Reģ Nr. 1-08/215/2015

Projekta mērķis

Videi visdraudzīgākajā veidā – tīmeklī, izglītoti 1500 līdz 2500 cilvēki, kuri kampaņas „Izvēlies zaļi!” rezultātā ikdienā un profesionālajā darbībā zinās, kur meklēt, analizēs un praktiski izmantos iegūto informāciju par zaļo iepirkumu, kā arī nodos šīs zināšanas citiem. Informācija ir ērti atrodama un lietojama arī pēc projekta īstenošanas laika.

Projekta uzdevumi

1. Žurnāla „Vides Vēstis” arhīva analīze (no 2000. līdz 2015. gadam), apmēram 1000 raksti, projekta mērķim atbilstošu rakstu izlases veidošana. Darbu veic A. Tooma, tāmes pozīcija nr. 3.2. 2. Kampaņas „Izvēlies zaļi!” tīmekļa sadaļas saturiskā, struktūras un dizaina koncepta izstrāde. Darbu veic D. Grāveris, tāmes pozīcija nr. 1.1. 3. Kampaņas „Izvēlies zaļi!” tīmekļa sadaļas tehniskā izveide. Darbu veic D. Grāveris, tāmes pozīcija nr. 1.2. 4. Rakstu tehniskā sagatavošana un sakārtošana. Pamatteksta un virsrakstu, fotogrāfiju, attēlu, parakstu zem bildēm sagatavošana jaunajā dizainā. Darbu veic D. Grāveris, tāmes pozīcija nr. 1.3. 5. Katru dienu pievienot jaunus rakstus kampaņas sadaļai „Izvēlies zaļi!”. Katru nedēļu sagatavot 2 rakstus vai testus. Kopā projekta laikā 24 gab. Darbu veic A. Tooma, tāmes pozīcija nr. 3.1., 5.1. 6. Ikdienas darbs ar kampaņu „Izvēlies zaļi!” sociālajā medijā Twitter. Darbu veic A. Tooma, tāmes pozīcija nr. 3.1. 7. E-pastu datu bāzes sagatavošana ar ietvertām 300 e-pasta adresēm. Darbu veic A. Ķuze, tāmes pozīcija nr. 3.3. 8. Sagatavot un nosūtīt 12 (divpadsmit) e-pastus 300 adresātiem ar kampaņas „Izvēlies zaļi!” jaunumiem. kampaņas norises laikā 1 (viens) e-pasts nedēļā, 4 (četri) e-pasti mēnesī, kopā 12 (divpadsmit) e-pasti. Darbu veic A. Ķuze, tāmes pozīcija nr. 3.3.

Projekta rezultāti

1. Izveidota sadaļa „Izvēlies zaļi!” www.videsvestis.lv, publiski pieejama un lietojama pēc projekta īstenošana laika; 2. Vides Vēstis Twitter kontam ir vismaz 2500 sekotāji, kuri turpina saņemt informāciju par videi draudzīgu dzīvesveidu, kā arī, tiek reklamēts žurnāls „Vides Vēstis”; 3. 360 raksti ir ieguvuši „otro elpu”, no jauna sagatavoti 24 raksti un testi; 4. 1500 līdz 2500 cilvēki, no mērķa auditorijas, izmantojot Twitter, ir saņēmuši adreses uz rakstiem, lasījuši, diskutējuši un izpratuši iegūto informāciju. 5. Pēc projekta īstenošanas laika, vismaz 1500 līdz 2500 cilvēki, pieņemot lēmumus par iepirkumiem un pirkumiem, izmanto tīmekļa sadaļā „Izvēlies zaļi!” atrodamo informāciju.

Vadlīnija Atbildīgs dzīvesveids; Vides izglītība un audzināšana
Realizācijas laiks 31.10.2015
Īstenotājs Vides Vārds
Rīga, Kalnciema iela 28, LV-1046
Projekta kopējās izmaksas 9 718.68 €
Pieprasītais finansējums no Vides aizsardzības fonda 7 288.68 €
Lēmums Noraidīt
Mēs izmantojam sīkdatnes. Lietojot mūsu mājas lapu, jūs piekrītat izmatot mūsu sīkdatnes.