• Sākums >
  • Vegānisms - ar atbildību pret vidi, cilvēku un dzīvniekiem

Vegānisms - ar atbildību pret vidi, cilvēku un dzīvniekiem

Reģ Nr. 1-08/214/2015

Projekta mērķis

Projekta mērķis ir informēt sabiedrību par vegānismu kā videi, cilvēkam un dzīvniekiem draudzīgu dzīvesveidu un iesaistīt tos izglītojošā un informējošā pasakumā - vegānfestivālā.

Projekta uzdevumi

1. Kampaņas ietvaros organizēt vienas dienas festivālu ar izglītojošām lekcijām un filmām par vidi, dzīvniekiem un veselību, vegānisku ēdienu tirgotavām un degustācijām, kā arī dažādām darbnīcām (ēdiena gatavošana, materiālu otrreizēja pārstrāde, bērnu stūrītis u.c.) 2. Ar publicitāti plašsaziņas līdzekļos informēt arī plašāku sabiedrību Latvijā par vegānismu kā videi, cilvēkam un dzīvniekiem draudzīgu dzīvesveidu. 3. Iesaistīt iedzīvotājus vegāniska dzīvesveida izaicinājumā un mentoru programmā, kuru laikā informēt un palīdzēt veikt dzīvniekiem un videi draudzīgākas izvēles. 4. Nodrošināt vegānisma idejas popularizēšanu arī turpmāk, motivējot dalībniekus un plašāku sabiedrību arī pēc kampaņas noslēguma rīkoties saskaņā ar vegāniskā dzīvesveida principiem, kā arī turpināt kampaņā “Lokālā rīcība globālai attīstībai” aizsākto atbildīga pārtikas patēriņa tematu.

Projekta rezultāti

1. Festivāla ietvaros ar kampaņas tematu iepazīstināti apmēram 1500 cilvēki; 2. Mentoru programmas un izaicinājuma ietvaros uzrunāti 45 cilvēki, t.sk. 3-5 sabiedrībā zināmas personības; 3. Ar publicitāti plašsaziņas līdzekļos un sociālajos tīklos aizsniegti vismaz 100 000 cilvēki; 4. Kampaņas komunikācijas ietvaros par aktuālo tematu tiks informēti dzīvniektiesību un vides aizsardzības interesenti „homo ecos:“ komunikācijas kanālos, kā arī citu nevalstisko organizāciju (Dzīvnieku brīvība, LAPAS, Latvijas Pilsoniskā alianse, Zaļā brīvība, Dzīvnieku draugs utt.) biedri un brīvprātīgie. Piemērs auditorijas pārklājumam ir „homo ecos:” rīkotā 2014. gada kampaņa par pārtikas iepakojuma patēriņa samazināšanu un šķirošanu pārstrādei „Uzmanību! #Maisbergs!“, kuras laikā Facebook tika iegūti vairāk ap 150 jaunu sekotāju (kopējais sekotāju skaits – 2891 sekotāji, dati uz 14.04.2015.) ar vairāk nekā 4000 skatījumu kampaņas laikā. Mikroblogošanas vietnē Twitter - 70 jauni sekotāji kampaņas laikā (biedrības profilam ir 2891 sekotāji, dati uz 14.04.2015.) Informāciju par kampaņu saņēma arī sociālā portāla Draugiem.lv lietotāji, kur biedrībai ir 1086 sekotāji, dati 14.04.2015. Laikraksta Dienas pielikumā “Dabas Diena” (tirāža 20 000) tika publicēti raksti par kampaņu. Biedrības interneta mājas lapa apmeklējums kampaņas norises laikā 2014. gadā no 13.10.līdz 10.11. – unikālie apmeklētāji – nedaudz vairāk kā 3000; lapu skatījums – nedaudz vairāk kā 15 000; lapā vidēji pavadītas 3 min. 21 sek.

Vadlīnija Atbildīgs dzīvesveids; Vides izglītība un audzināšana
Realizācijas laiks 31.10.2015
Īstenotājs homo ecos:
Rīga, Ernestīnes iela 12, LV-1046
Projekta kopējās izmaksas 12 833.02 €
Pieprasītais finansējums no Vides aizsardzības fonda 9 598.02 €
Lēmums Noraidīt
Mēs izmantojam sīkdatnes. Lietojot mūsu mājas lapu, jūs piekrītat izmatot mūsu sīkdatnes.