Mediju kampaņa aplikācijas „Inspektors Fakts” popularizēšanai
Reģ Nr. 1-08/210/2015
Projekta mērķis
Vides pārkāpumus fiksējošas mobilās aplikācijas “Inspektors Fakts” popularizēšana un sabiedrības vides atbildības veicināšana un izglītošana.
Projekta uzdevumi
1. Ar vides pārkāpumu fiksējošas mobilās aplikācijas “Inspektors Fakts” palīdzību popularizēt pret vidi atbildīgu dzīvesveidu un stiprināt pilsoniski atbildīgu sabiedrību, kas iesaistās vides problēmu risināšanā un novēršanā. 2. Izveidot un pārraidīt atraktīvu un plašu sabiedrību uzrunājošu un iesaistošu video reklāmu (30 sek. un 10 sek.), kas popularizē vides pārkāpumus fiksējošu mobilo aplikāciju “Inspektors Fakts”. 3. Izveidot un pārraidīt atraktīvu un plašu sabiedrību uzrunājošu un iesaistošu audio reklāmu (30 sek. un 10 sek.), kas popularizē vides pārkāpumus fiksējošu mobilo aplikāciju “Inspektors Fakts”. 4. Izveidot aplikācijas “Inspektors Fakts” informatīvu un izglītojošu interneta mājaslapu, kurā kartes veidā uzkrājas sabiedrības iesūtītie vides pārkāpumi un iespējams izsekot pārkāpuma statusam – fiksēts, izmeklēšanā un novērsts. 5. Izveidot un izvietot populārākajās LV interneta vietnēs (latviešu un krievu valodā) informatīvus banerus, kas popularizē mobilo aplikāciju “Inspektors Fakts” un aicina sabiedrību iesaistīties vides pārkāpumu fiksēšanā un novēršanā.
Projekta rezultāti
1. Ar mobilās aplikācijas “Inspektors Fakts” palīdzību, vides jomā informēta un izglītota sabiedrība, kas aktīvi iesaistās vides problēmu, pārkāpumu fiksēšanā un novēršanā. Rezultāti izmērāmi ar aplikācijas lejuplādējumu skaitu. Projekta īstenošanas laikā provizoriski 2000 – 3000 lejupielādes. Ieguvumi ilgtermiņā – panākta vienošanās ar Valsts vides dienestu, ja aplikācija veiksmīgi darbosies un gūs sabiedrības atzinību, tad pēc projekta realizācijas beigām VVD to pārņems savā apsaimniekošanā un aplikācija ar mājaslapu turpinās darboties. 2. Ar mūsdienās iedarbīgāko mediju – TV, radio un interneta palīdzību informēta, izglītota sabiedrība, kas ar mobilās aplikācijas “Inspektors Fakts” palīdzību iesaistās vides pārkāpumu fiksēšanā un novēršanā. Izmērāmie rezultāti – TNS reitingu dati par sasniegto mērķauditoriju (skaitliski, vecuma grupās un reģionu pārklājums). Projektā paredzētais video, audio un interneta reklāmu skaits sasniegs ievērojamu sabiedrības daļu – provizoriski 70 000 – 100 000 Latvijas iedzīvotāju. 3. Izveidota mobilās aplikācijas “Inspektors Fakts” mājaslapa, kas sniedz informatīvu un izglītojošu informāciju vides jomā un pats galvenais - sabiedrība iegūst informāciju par vides pārkāpumu novēršanu, tādejādi stiprinot uzticību valsts, pašvaldību un sabiedriskajām vides organizācijām. Rezultāti izmērāmi ar interneta mājaslapas apmeklētāju skaitu – “unikālie klikšķi”. Projekta īstenošanas laikā provizoriski 2000 – 3000 apmeklējumi. Ieguvumi ilgtermiņā – panākta vienošanās ar Valsts vides dienestu, ja aplikācijas interneta mājaslapa veiksmīgi darbosies un gūs sabiedrības atzinību, tad pēc projekta realizācijas beigām VVD to pārņems savā apsaimniekošanā un aplikācijas mājaslapa turpinās darboties kopā ar mobilo aplikāciju.
Vadlīnija | Atbildīgs dzīvesveids; Vides izglītība un audzināšana |
Realizācijas laiks | 31.10.2015 |
Īstenotājs | Vides fakti Rīga, Mālu iela 5, LV-1058 |
Projekta kopējās izmaksas | 30 108.00 € |
Pieprasītais finansējums no Vides aizsardzības fonda | 22 526.00 € |
Piešķirtais finansējums no Vides aizsardzības fonda | 22 526.00 € |
Lēmums | Piešķirt |