Pētījums "Valsts vides dienesta klientu apmierinātības aptauja"
Reģ Nr. 1-08/19/2022
Projekta mērķis
Noskaidrot klientu (operatoru) apmierinātības līmeni, vērtējot Valsts vides dienesta (turpmāk -VVD) 2021.gadā sniegto pakalpojumu kvalitāti. Pētījuma rezultāts sniegs informāciju par jomām, kurās nepieciešami pilnveidojumi, lai VVD īstenotu vīziju - sabiedrībā atzīta, uz klientu orientēta un efektīva profesionāļu komanda, kas drosmīgi ievieš inovācijas, kļūstot par līderi digitālajā transformācijā vides jomā.
Projekta uzdevumi
1. Veikt tirgus izpēti vai iepirkumu atbilstoši PIL 9.panta kārtībai, noslēgt pakalpojuma līgumu par pētījuma veikšanu, ietverot tajā izmantotās metodoloģijas un pētījuma norises aprakstus, aptaujas laikā iegūtos datus, to rezultātu izvērtējumu un secinājumus, rezultātu salīdzinājumu ar iepriekš veikto pētījumu par 2020.gada otro pusgadu; 2. Veikt pētījumu par VVD klientu apmierinātību par sniegto pakalpojumu kvalitāti atļauju un kontroles jomā, un principa "Konsultē vispirms" pielietojumu, kā arī klientu apkalpošanas novērtējumu; 3. Infografikas par klientu apmierinātības pētījuma rezultātiem izveide.
Projekta rezultāti
1. Izstrādāts iepirkums / tirgus izpētes dokumentācija un tehniskā specifikācija, veikta iepirkuma/ tirgus izpētes procedūra, izvēlēts potenciālais pretendents un sagatavots tirgus cenas izpētes vai iepirkuma protokols, noslēgts līgums darba uzdevumu izpildei. 2. Veikts un Valsts vides dienestam iesniegts pētījuma “VVD klientu apmierinātības aptauja” kopsavilkums. 3. Izveidota infografika par pētījuma rezultātiem.
Vadlīnija | Nozares vides projekti |
Realizācijas laiks | 31.12.2022 |
Īstenotājs | Valsts vides dienests Rīga, Rūpniecības iela 23, LV-1045 |
Projekta kopējās izmaksas | 15 000.00 € |
Pieprasītais finansējums no Vides aizsardzības fonda | 15 000.00 € |
Piešķirtais finansējums no Vides aizsardzības fonda | 10 500.00 € |
Lēmums | Piešķirt |