Mana vide
Reģ Nr. 1-08/145/2020
Projekta mērķis
Projekta mērķis ir sekmēt Latvijas iedzīvotāju izglītotību par vides jautājumiem un viņu iespējām veidot videi draudzīgu dzīvesveidu (vismaz 75 tūkst. Latvijas iedzīvotāju) un motivēt mērķauditoriju grupas mainīt dzīvesveida paradumus attiecībā uz vidi (vismaz 30% sasniegtās auditorijas pēc projekta veikuši kaut nelielas izmaiņas savos paradumos), nodrošinot pārskatāmu, viegli uztveramu, dažādos formātos pieejamu informāciju no praktiskās perspektīvas, īpašu uzsvaru liekot uz influenceru jeb viedokļu līderu komunikācijas izmantojumu. Influenceru izmantošana komunikācijā, kā apliecina neskaitāmi avoti visā pasaulē, psiholoģiski balstās uz piederības sajūtas veidošanu. 3 pīlāri, kas nodrošina tik veiksmīgu iedarbību uz sabiedrības locekļiem ir: sociālais pierādījums (social proof), autoritāte un patika. Respektīvi, cilvēki atvieglo savus ikdienas lēmumus un izvēles, vienlaikus stiprinot piederības, iekļaušanās sajūtu, uzticoties un vadoties pēc izvēlēto, sev patīkamo influenceru sniegtā piemēra, kas veido priekšstatu par “pareizo” izvēli un pārliecina lēmumam. Cilvēks, atveidojot savu elku – viedokļa līderi, jūtas piederīgs konkrētajai, izvēlētajai sociālajai grupai.
Vadlīnija | Atbildīgs dzīvesveids; Vides izglītība un audzināšana |
Realizācijas laiks | 31.08.2021 |
Īstenotājs | PR Kvadrāts Jaunolaine, Saules iela 40 - 2, LV-2127 |
Projekta kopējās izmaksas | 140 500.00 € |
Pieprasītais finansējums no Vides aizsardzības fonda | 126 450.00 € |
Piešķirtais finansējums no Vides aizsardzības fonda | 63 225.00 € |
Lēmums | Piešķirt |